بهاربهار، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

زیباترین بهار زندگی

لالایی

1392/6/17 17:07
288 بازدید
اشتراک گذاری

لالایی برای یه خواب شیرین با دیدن ستاره های زیبا

 

لالا لا لا بهشت من
گل اردیبهشت من
خدا با لطف اورده
تو را در سرنوشت من
هوا عطر تنش, از گل
زمین, پیراهنش از گل
بنفشه, گیسش از بارون
طبیعت, دامنش از گل

 

لالا گل مریم
لالا عزیز من
لالا گل مریم
لالا عزیز من
دیگه وقتش رسیده تو آغوشم بخوابی
باید برای فردا جای خورشید بتابی
من می خوام حکایت عشق تو رو همه بخونن
تا که تموم دنیا قدر عشق رو خوب بدونن
لالا لالا گل مریم
لالا لالا عزیز م

 

لا لایی کن لالایی کن لالایی
برات قصه میگم تا که بخوابی
دیگه اشکی نریز نکن بیتابی
میگم حکایت بره و گرگه
برات میگم که دنیا چه بزرگه
بخواب ای کودک من گریه بسه
از اشکای تو این قلبم شکسته
نذار مروارید چشمات حروم شه
لا لایی میخونم تا شب تموم شه
لا لایی کن لالایی کن لالایی
تویی که پاکترین خلق خدایی
لالایی کن گل ناز قشنگم

 

 

               92.2.19 *****اولین خواب عمیق بعد از دیدن دنیای بیرون و شیر خوردن

                 

 

                                92.3.5*****فدای این خواب نازت بشم

               

 

                         92.3.5***** روی پای بابا مجتبی خوابی نفسم

               

 

                           92.3.20 *****تخت خوابتو خیلی دوست داری

                       

 

              92.4.10*****رو پای مامان یلدا خوابیدی معمولا با چشم باز می خوابی

                            یعنی خرگوشی این عادتت مثل خودم .عاشقتم

               

 

      92.6.7 *****این عکس رو بابایی ازت گرفته خیلی دوست داره بهت حسودیم می شه

               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)